28 január 2010

Jéééé, elkészültem! :)

Hát, megkésve, de azért elkészültem, Franci kihívására tervezett oldalammal. A lényeg, hogy egy helyen láthatom az álmaim, vágyaim, imáim... Mostmár csak tenni és várni kell! :)


Michelle Filo (mushy) - Simple pleasures, Peppermint - Optimist, Retrodiva - Walk ind the park alpha, Sarah Bennett - Feels like home, Sarah Bennett - Sister sue add-on

Anyukám és a húgom karácsonyra egy szivacs puzzle játékszőnyeget vettek Milának. Néhány elemét kinyomtuk, hogy játszhasson vele. Egyik alkalommal, fogtam egy "J" betűt, egy kis nyálazás után a homlokára ragasztottam és felkiáltottam:

 "JÉÉÉÉ!!! Hogy ez milyen jól áll!!??"

Jót röhögtünk, kollektíve! Tudom, pihent agyú vagyok, de én mindig azt mondom, hogy kell egy kis hülyeség a családba. :P
Haza hoztam a J-t, hogy majd lefotózom, mert jó lesz scrap témának is! :) Ma elkészültek a Jééééé fotók, amik mostmár csak scrappelésre várnak... Íme a legjobban sikerült! :)



2 megjegyzés :

Janka írta...

Jéé, milyen tüneményes Mila! Alig várom az oldalakat :D

Unknown írta...

az oldad gyönyörű!! Édes a Jééé betű Milán :DDDDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social