16 március 2010

Jelentem...

Egy ideje el vagyok tűnve, de ennek csak az az oka, hogy a házzal kapcsolatos dolgok zajlottak (ill. még mindig zajlanak), de végre beköltöztünk! :) Bár, van még munka dögivel, de azért már itt vagyunk. Mila szülinapját is már itt ünnepeltük (de erről jövök majd még egy külön bejegyzéssel!!!).
A ház szépülget, épülget... De ami a legjobb benne, hogy már első éjszaka (a sok doboz, kosz és ganéj közepén) is OTTHON ÉREZTEM MAGAM!!! :) Nem akarom elkiabálni, de szerintem rettentő boldogok leszünk itt! A ház fantasztikus és imádom! BOLDOG VAGYOK!!! HIHETETLEN ÉRZÉS!

Az első éjszaka, utáni napon (Mila szülinapján):


Szóval majd jövök és beszámolok bővebben is mindenről, csak kell még egy kis idő, hogy csillapodjanak itt az állapotok... :)

2 megjegyzés :

Szilvi írta...

Ugye mutatsz majd képeket a kész házról? Csorgatom a nyálam ettől a zöld faltól, nagyon klassz!
További jó otthonteremtést és sok boldogságot a házacskával!

Janka írta...

Épültök, szépültök!

Gyere be hozzám, van egy kis díjam számodra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social