24 március 2010

Mila 1 éves lett!!

Hát igen, Mila 1 éves lett... Annyira hihetetlen, hogy nem rég még milyen kicsi volt, most meg már, milyen tudatos kis leányzó. :) A szülinapjára nagyon készültem (ill. akartam), de sajna nem úgy haladtak a házzal kapcsoaltos dolgok, mint ahogy gondoltuk, ezért a kupi közepén tartottuk. :P
Sok mindent terveztem. Meghívót, szívószáldíszt, zászlót és cukorkás fejlécet is a zacskókra (ezekből nem sok minden lett végül...:( ). De a terveket megmutatom azért...



A meghívó...
A zászlók és a szívószál (kör) díszek... (a szívószáldíszek egyáltalán nem lettek használva :( )


A zászlók idő és eszköz híján, gyorsan fel lettek varrva... :P
A cukorkás fejlécek pedig nagy sikert arattak, de nincs az elkészült zacsikról képem, ugyanis mire elkészültem a 3. zacsival (melyekben színes cukorkák voltak :)) addigra megérkeztek a vendégek :) Ez amolyan köszönő ajándék volt, hogy osztoznak az örömünkben! Tetszett a vendégeknek. :) Akinek viszont nem jutott zacsi, annak vidám muffin volt... Így néztek ki:



Meg egy kis szerelést is varrtam az ünnepeltnek. :) Az ötleteket Stephanie Howell-től vettem (annyira édes volt az egész koncepció!! Én sem hagyhattam ki!!! :)) Persze nem volt tökéletes... pláne, hogy a helyszín, eleve, merő rumli volt...






De azért jól sikerült! :) Az egész család, és a barátaink is eljöttek. Velünk ünnepeltek! Nagyon jó volt! Még így is...  Jövőre, remélem már minden úgy fog alakulni ahogy eltervezem... :) Addig is szépítjük tovább a kis házunkat. :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social