13 április 2010

Újra digi

És igen, itt is vagyok a digi oldalammal!!! Jajj, nagyon jól esett most ez... kifújtam a levegőt, és csak vigyorgok!!! :) Lehet, hogy újra FŐ PROFILOM lesz a digi??? Hihihi... Olyan boldog vagyok most!! :)
A képek a legutóbbi kutyakiállításon készültek, Steph egyik barátja által (P. Zsolti,ezúton is köszi a képeket!). Amikor megláttam őket, egyetlen téma jutott eszembe... Hogy annyira szépséges, édes és az enyém!!! Ne értsetek félre nem akarok ájuldozni a saját gyerekmtől, de mindenki gyönyörűnek látja a sajátját... Ezek a képek pedig, tényleg nagyon klasszak! :)
Az ok, amiért mostanában nem digiztem, az nem csak az előző postomban említett, kis, nézet akadály volt, hanem alapból, a gép váltás (PC - Mac). Ki kellett tanulnom, újból, szinte az egész gépet, mert sok mindenben, nagyon eltér egymástól a kettő. A PS-t is angolul használom (előtte pedig magyarul használtam) és nem tudok angolul... :P Ráadásul máshol vannak helyileg is, bizonyos parancsok (bár, azt most nem tudom, hogy a magyar PS-hez képest, az angolnak? Vagy, a PC-s PS-nek, a Mac-es PS-hez? Na ezt jól megaszontam... :)). Na de a lényeg, hogy végre rendeződni látszanak a felhasználási feltételeim és az itthoni körülményeim is (mert hogy, a költözés sem segítette elő, a mihamarabbi digizésemet). Ja és azt még nem is említettem, hogy minden cuccom külső vinyón, vagy dvd-ken van... Pfff... Szóval, nem egyszerű, még most sem. De már haladok az úton!!!! Yeeeeeee! :)
No és akkor, az új oldalam (abból a kevés készletből, amit jelenleg a gépemen tárolok...:) No meg néhány saját elemből...)


Felhasználtam: gina miller - windchimes, melgen design - just you, simple pleasures - with love by mushy, optimist - pepermint, retrodiva design - a walk in the park, sarah bennett - feels like home, sarah bennett - sister sue, tia bennett - spring time fever, calico harvest - nicole seitler, classical melody - nicole seitler, oiseau - nicole seitler, heart mini kit - vinnie pearce,

2 megjegyzés :

Unknown írta...

tündéri oldal lett Noémi!! Tényleg szuperek a fotók Miláról :)

Lululu írta...

Gyönyörűséges lett az oldalad. És tényleg nagyon szép a kislányod.
Nekem is mac-em van, és hú, de sokat küzdöttem az előző postodban említett dologgal. Találtam rá egy megoldást, ami jobb, mint a semmi, de nem az igazi. Ha nem nagy kérés, megosztod velem,hogy sikerült így "láthatóvá" tenned a mappákat? Köszi előre is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social