10 június 2010

A mi dalunk

Egy kihívás, amit most én "vezetek"! :)
A kihívás lényege:
"Készíts scrapbook oldalt egy olyan dalról, ami nagyon sokat jelent, különleges jelentéssel bír életedben." További részletek itt olvashatóak
Az én dalom amit oldalba foglaltam:


De mivel nem csak ez az egy szám bír jelentéssel az életemben, elkezdtem egy albumot (20x20cm), ami “Dalok az életemből” címet viseli, és ebbe szeretném majd a dalokról és jelentésükről szóló scrapbook oldalaimat gyűjteni. Az előlap hátulján pedig egy cd kapott helyet, amelyen majd minden egyes scrappelt szám, szerepelni fog. Így ha valaki végig hallgatja (gondolok itt pl. Milára), akkor nyomon is követheti, hogy melyik dal mit jelent számomra…



A kihíváshoz egy mini freebie-t is készítettem, de ezt nem kötelező a kihíváshoz használni.
Figyelem, ha gyűjtöd a pontokat a Scrapbook.hu-n akkor mindenképpen játsz és gyűjtsd be érte a következő pontot!!!!

A pontgyűjtés részleteivel itt megismerkedhettek!

2 megjegyzés :

Janka írta...

Noémi, nb1-es az oldalad. Gondolom, az egész könyv is ilyen szuper lesz ;) alig várom, hogy élőben is lássam :)

Dorka írta...

Nagyon szuper a kihívásod, az oldaladról nem is beszélve! Nagyon szeretnék részt venni a kihívásodon, remélem sikerül!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social