31 július 2010

Díj

Bár nem szoktam ilyen játékokban részt venni, de mivel Szabitól (SABEE) kaptam :) most az egyszer kívételt teszek és közzéteszem a díjam, sőt tovább viszem a játékot :)



1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.

Gigi - Az első magyar scrapper volt akire felnéztem. Szerintem ez nem is kérdés :)
Sabee - A közös tanfolyam valóban nagyon összehozott minket és NAGYON MEGSZERETTEM! Arról nem is beszélve, hogy a munkásságát 100%-ig kedvelem, elismerem és csodálom :)
Franci - Az egyedi és utánozhatatlan stílusa párját ritkítja. Nagy inspiráció Ő is számomra. :)
Betsie - Vérbeli "hippi" (lehet nem ez a jó szó rá, de nekem mindig ez jut eszembe :P) stílusa egyszerűen annyira egyedi, hogy nem lehet nem szeretni :)
Mollee - Ezt még magyarázni se kell, hisz vérprofi és őstehetség!!!! Imádom! :)
és hát sorolhatnám még... :)




5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
Becenév: Noma
Lakhely: Székesfehérvár
Születési hely: Budapest
Magasság: 165cm
Névnap: április 22.
Foglalkozás: anyuka
Testvér: egy húgom
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: kézzel lábbal minden nyelven :P
Gyűjtemény: scrapbook cuccok, könyvek, füzetek, kutyák ;), emlékek
Iskola: áltsuli, középsuli, főiskola egy évig - amig szülni nem mentem, tanfolyam (webdesigner)
Kedvencek: Vavyan Fable könyvek!, Zene (hiphop, R&B, Jazz, Soul, Blues...stb.), Jóbarátok (forever akár 100000000x is!) Meryl Streep (nekem is :P), Donna Játszóháza sorozat (spekrumon volt), természet, kirándulás, fényképezés, művészet..stb. végtelen a sor :) 
Zsebpénz: Olyan már nincs... De nem is emlékszem hogy nagyon jellemző lett volna
Kívánság: hú elég összetett és titkos is ;P
Háziállat: 3 argentin dog (Albo, Amy és Diva) A férjem szenvedélyei és nagyon sikeresek a kiállításokon :)

6. Megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy, színes betűkkel kiteszem a blogba. - ld. első mondat :)

3 megjegyzés :

Budaházi Brigitta írta...

Nagyon szépen köszönöm. :) Kiteszem és megnevezek én is 6 emberkét.

Unknown írta...

Köszönöm!!!

Budaházi Brigitta írta...

A feladatot teljesítettem. Még egyszer, köszönöm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social