22 augusztus 2010

Éli könyve



A mai film:
Éli könyve


Steph tette be nekem, hogy mindenképp nézzem meg, mert a végén van egy nagy csattanó amire tuti nem gondolnék... Mondanom se kell, hogy a film közben végig azt figyeltem, hogy mi lehet majd az, hol sejthetem a "csattanó" kilétét...stb.
Amikor elkezdődött a film, az első benyomásom az volt, hogy furcsa a képvilága, nincsenek színek, dark az egész... Még meg is jegyeztem Stephnek, hogy milyen furcsa, hogy széteffektezték a filmet... Denzel Urat imádom!!! Hihetetlen színész! Úgyhogy azért bizakodó voltam, hogy tetszeni fog. Tudjátok, én úgy vagyok vele, hogy vannak színészek akiknek a filmje szinte biztos hogy tetszeni fog. Egyszerűen bízom a "megítélésükben", hogy milyen filmhez adják a nevüket. Nos Denzel Washington, Nekem ilyen (John Travolta, Robin Williams, Meryl Streep, Leonardo Dicaprio - ezeket mind nagyra tartom, de a sor korántsem teljes :)). A film érdekes. Az akció jelenetek nekem néha "mesehabbal" kategória, de élvezetes.
A film végén pedig VALÓBAN EGY OLYAN CSATTANÓ VAN, AMIRE NEM SZÁMÍTOTTAM, MEGDÖBBENTEM. SŐT! MÉG HITETLENKEDTEM, HOGY: "NEEEEM. EZ NEM LEHET!" Ajánlom a filmet, mert szerintem klassz (főleg a vége) és el is gondolkodtatott az "üzenete".

1 megjegyzés :

altalena írta...

Csupa olyan filmet ajánlasz, amit én még nem láttam, ez tök jóóó! Én szeretem az ilyen effektes filmeket... és ha összeakadunk, biztosan meg is fogom nézni!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social