20 március 2011

Aranyhaj és a nagy gubanc

Ma este úgy döntött kis családunk (döntését kifejteni képes része, tehát apa és én :P), hogy "mese estét" tartunk és megnézzük kollektíve az Aranyhaj mesét... Nem tudom mire számítottam, mert nem gondoltam ilyenre a film előtt, mivel elég volt az is, hogy együtt lehetünk. Ennek ellenére a film lehengerelt és magával ragadott! Állati klassz volt. Folyton röhögtünk Stephhel... :D Milának is tetszett, bár a 3/4-énél kezdte unni a banánt és nyomta a sódert, meg nyüszizett, de végig néztük! Nem csak Ő kitartó ha akar valamit, elvégre örökölnie kellett valahonnan. Öhm-öhm... ;P
Gyönyörű a grafikája és a sztori, meg a poénok is nagyon jók! Totál élveztem. Sőt, azon is elgondolkodtam, hogy ha gyerekként nézem meg akkor milyen "helyen" végzett volna nálam? Nehéz megmondani, mert akkoriban csak RAJZOLT, 2d-s mesék voltak (pedig nem is volt olyan rég :D)... Amúgy a Kishableány (disney-s) és a Hüvelyk Panna (japán) a kedvenc meséim gyerekkoromból, de talán bevettem volna harmadiknak ezt is! ;)
Nézzétek meg ha tehetitek.




3 megjegyzés :

altalena írta...

Nem hiszed el, de pont ez a mese itt lapul a gépemen, és nemsokára nálam is mese-est lesz:D Már a bemutatója és annyira édes és poénos volt, örülök, hogy ennyire tetszett nektek is:)

Judit írta...

Szia!
Imádom a meséket gondolkodok ezen is. Én is ajánlok egy filmet: Fekete hattyú... Bár lányod nélkül... Ha látod, tudom írni fogsz róla.

Janka írta...

én már láttam. alapban nekem is tetszett, bár a dalokat néhol már soknak találtam... nekem valahogy nem "ültek" annyira, mint más Disney-filmben. amúgy a csaj és a srác párosa eszméletlen volt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social