02 március 2011

Repdes a szívem

Meg a kis madarak a kertben! Igen. Ettől repdes a szívem is... :D
Pár hete vettünk az egyik bevásárlóközpontban, két kis hálós faggyúgolyót a madaraknak. 60 Ft volt darabja, még a hülyének is megéri, hát még nekem! ;D Egy hete ki is akasztottuk az első és a hátsó kertbe is, közel az ablakokhoz, hogy Milával madárlest játszhassunk. Tegnap láttam először rajta madarat... Úgy megörültem neki, hogy csak na!!! Ma pedig lencsevégre is kaptam mindkét hálónál egy-egy kis repdesőt!


Veréb a hátsó diófánál.


Cinke (?) az elülső kerti orgonán.

Hát nem édesek???? Repdes a szívem, hogy kapcsolatba léptem a természettel! :D:D
Ha már természet, akkor pedig helyzet jelentés a kis "fűszerkertemről"... Olvasóimnak tisztelettel jelentem, az elültetett kis fűszerek hiánytalanul jól vannak! Sőt! A petrezselyem, melyet az átültetéssel egy időben vetettem, kinőtt és dús, mint a... :D Szóval dús! 

(a sarokban zöldül a friss petrezselyem... :))


3 megjegyzés :

Janka írta...

biztos jönnek majd a madarak ezután. most már tudják, mit keressenek és hol.

Sapimanó írta...

Igen, cinke, méghozzá széncinege :)
Csuda aranyosak. Én majd madárházat szeretnék venni...Valamikor :D

evadraga írta...

Gyönyörűek a fotóid! :) Az első tényleg egy háziveréb. Érdekessége a fotódnak, hogy ők soha nem kapaszkodnak fel mozgó-himbálózdó dologra, még enni sem. Nálad most, mégis. :)
A második képen egy széncinege van - ahogy Sapimanó is írta -, ők most a 2011-es év madarai! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social