27 augusztus 2011

Belvárosi séta

Időnként van, hogy szórakozásból, kikapcsolódásból, bevágyom a városba (emberek közé!!! :)) egy sétára. Az alábbi oldalon is, egy ilyen sétát örökítettem meg. A történet tovább folytatódik egy nagy fagyizással, de azt már egy külön oldalra szánom. Csak azt nem tudom, hogy mikor?! Majd egyszer. Most viszont örülök, hogy erre jutott időm. :)


Az oldalhoz felhasználtam: 
Vinnie Pearce - My purple melody,
Peppermint - Grangberg optimist,
Sabee Creative World -  Let's Travel kit, 
Shabby Princess - Plentiful,
Michelle Filo - Simple pleasures

6 megjegyzés :

Timi írta...

Nagyon tetszik Noémi!!!!mééég!

Unknown írta...

gyönyörű oldal, nekem is nagyon tetszik!! látom bevált az új fotómasina, nagyon jók a képek! :)

kreatívhit írta...

Mekkora egy oldal! Bomba jó hangulatú
remek munka.

Sapimanó írta...

Ó! de jó, hogy ismét tudtál alkotni! Nagyon hiányoznak a műveid! :) Nagyon tetszik ez az oldalad is !!!

Janka írta...

Ó, most látom, hogy elfelejtettem ide írni. Csípem az oldalad! Nagyon laza, friss, szellős.

Örömmel tudatom, hogy egyszerűsítettem a játékszabályokon, így mivel kitetted a reklámot az oldalsávba, jogosult lettél még egy esélyre. Dobsz még egy megjegyzést? Kösz.

Ági írta...

Micsoda ötletek, micsoda képek, micsoda szép család. MICSODA blog! Maradok!

Ágnes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social