16 augusztus 2012

Egyedi, kreatív dekorgombok

Mint azt már tudhatjátok, augusztus elején debütáltam mint TERVEZŐ a Scrapfellow polcain. Rettentő izgatott voltam és vagyok máig ettől! :)

Pont emiatt, engedjétek meg, hogy bemutassam a "Napi jegyzet" nevű dekorgombok különlegességét. Úgy terveztem, hogy CD/DVD író filccel könnyedén a saját emlékeinkhez igazíthassuk, ezáltal egyedivé tegyük.






A napokban röptében összedobtam ezt az oldalt. Az oldalon felhasználtam az óra dekorgombot, a Napi jegyzet szettből és bejelöltem az órán az időt, amikor a kép készült. :)
Az oldalon azt a különleges érzést próbáltam megvalósítani, amit Mila felnövésével kapcsolatban érzek. Egyre csak nő a NŐ! :)
Én pedig csak figyelem... 
Ambivalens érzés. 


Kredit 
+
Prima virág, Sassafrass csillagmatrica, színes pauszpapír, Dear Lizzy paper pad, Basic Grey rózsaszín alap karton és The Girls Paperie kockás papírcsík.

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social