11 szeptember 2012

Rongyosra kárhoztatott...

Igen, talán ez a legkifejezőbb amit mondani tudok erről a képről...
Biztosra veszem, hogy mindig a közelembe fogom tartani. Talán az ágyam mellett, vagy a tárcámban... (jelenleg a hűtőre van kitéve, ha ez mond valamit... :D :D).

Emlékszem, hogy a tavalyi X-faktorban az egyik kislány, még a selejtezőn jól szerepelt. Ugrándozva, sikítozva szaladt ki azokhoz, akik elkísérték. Ott volt az anyukája és a barátnői. Tehát kiszaladt, és a barátnői ölelésének feszült. Az anyuka csak állt a kör szélén és csendben örült. Könnyes szemekkel, fülig ért a szája... Emlékszem mennyire meg tudtam érteni az anyukát... Ő biztosan a gyermekéhez rohant volna elsőként fordított esetben. És biztosan jól esett volna neki ha a lánya is így tesz, DE egy anya tudja, hogy a gyermeke öröme a legfontosabb, nem pedig az, hogy vele ossza meg azt elsőként.

Valami ilyesmi érzés az ami ezt az oldalt inspirálta.

Tudom, hogy ez a kép számomra tényleg a gyermekem ragaszkodását jelenti.
Emlékszem, ahogy nevetve felerőszakolta magát a nyakamba. Ahogy kapaszkodott és nevetett. Legyőzött! Nevettem én is. :) Tudom, hogy jelenleg én vagyok számára a világ és ezt szeretem... De tudom azt is, hogy - talán még előbb, mint most gondolom - lassan meg fog változni. Kinyílnak előtte a dolgok. Jönnek a barátok, a haverok, később a szerelem, azután pedig a saját gyermekei fogják jelenteni a "világot". És ez így is van rendjén... Viszont NEKEM ÖRÖKRE Ő MARAD A VILÁG!



Ui: 
Nagyon-nagyon rég nem digiztem, de a hétvégén mikor a színspirál-ra készítettem az oldalamat, annyira  jól esett, hogy most újra digiznem kellett... Ezzel elhanyagolva egyéb teendőimet... Kb. mindent...  Ejnye-ejnye... :P


5 megjegyzés :

kreatívhit írta...

Egy igazi anyuka mondatai.A digi belefér és a további feladatok is megvártak.:)

szrjudit írta...

Csodás oldal, mint mindig. A hozzáfűzött gondolataiddal most is mélységesen egyetértek!

icka írta...

már több oldalt készítettem hasonló témában...olyan jó, hogy a scrapbookkal ezt is el lehet mondani!!! csodaszép oldal!!!

sandybell127 írta...

Gyönyörű az oldalad, nagyon megható és kifejező. A mondanivalójával pedig maximálisan egyetértek. :)

Gólya írta...

Nekem még mindig hormontombolásom van. Kellett nekem reggel ezt a posztot elolvasni, most itt pityergek a monitor előtt... :) Csodálatos oldal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social