26 május 2014

Állati (jó?!) kihívás

Tudjátok, hogy Nekem miért a Kolibri a választott nick-, művésznevem?!


Kb. 10 éve egy filmben azt mondták, hogy "Mindenkiben lakozik egy ősállat!". Ez elgondolkodtatott, hogy én vajon mi lennék? Bennem milyen állat lakozik?
Abban biztos voltam, hogy nem egy általános "kutya, macska, ló, delfin" válasz lesz. De akkor mi? Olyan sok állat van, és annyi szempont... Több napos gondolkodást követően, egyszercsak bevillant a KOLIBRI!
  • pici
  • színes 
  • mindig a föld felett lebeg (álmodozó)
  • kis szárnycsapásai (az én gyors és meglehetősen sok beszédemre remek metafóra :P)
  • virágok közt élő

... pici ékszerdoboz! Máig hiszem, hogy tökéletesen illik rám ez az állat profil. :) Sőt azóta tényleg hiszem, hogy mindenkiben lakozik tényleg egy ilyen állat...

Pár hete, az egész családomat állatokkal helyettesítettem. - Sőt, itthon, egészen a dédszülőkig vontam párhuzamot az állati énjükkel. Mulatságos az embereket állatként megjeleníteni szerintem :)  -
Milának és Medinek is van egy kis plüss állata, amit visznek mindig magukkal. A róka és a nyuszi. Hihetetlen, de kis életük során, tényleg úgy gondolom, hogy illik rájuk ez a két kis állat! :) Steph pedig nyilván a Medve! :)



Rendhagyó módon, de már nem először, újra belekezdtem ennek hatására a Project Life-ba. Így került a kezdő oldalra ez az állati összegzés a családunkról.


Az eheti kihívás gazdája a Scrapfellow-n, megint én vagyok és a fent említett gondolatok szerinti a téma: Milyen állat lennél?
A további részletekért látogass el a Scrapfellow fórumába!
Játsz és nyerj!

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social