28 szeptember 2014

Maskara

A hétvégén papírtányérokkal bíbelődtem. Egyrészt mert "vásárfiát" készítettem a Medikének. Másrészt, mert megláttam Mer Mag papírtányéros ötletét, ami beindította a fantáziámat, hiszen olyan egyszerű, de mégis annyira szép. Így míg a gyerekek aludtak, én legyártottam néhány prototípust...
Amikor felébredtek kedvet is kaptak az elkészítéséhez. De erről majd a következő bejegyzésben írok bővebben... :)

Mikor a nap már hanyatlani kezdett, akkor fogtam a csipet-csapatot és kimentünk egy kicsit a zöldbe, hogy állat fogócskát játszunk... Szuper fények, vidám gyerekek, állatos maszkok, szuper móka! :)
Persze a csokor szedés sem maradhatott ki, ha már kint voltunk... De ezeket mindig anya kapja ♥



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social