15 szeptember 2014

Scrapbookozni nehéz!?

Immár 9 éve scrapbookozom, és ebből 6 éve különböző csapatok kratív csapattagjaként igyekszem inspirálni a gyakorlott, kevésbé gyakorlott és a scrapbook iránt még csak érdeklődő embereket.
Rengeteg emberrel beszélgettem ez alatt az idő alatt, és majdne
m mindenkinél az első reakciók ilyenek voltak:

 
"Jujj de szép. Oh ez gyönyörű! De én ilyet nem tudok. Túl nehéz. Túl bonyolult. Nem vagyok kreatív, csak tetszik. Túl sok idő egy ilyen, és nekem nincs időm. ...stb."

 
A gyakorlottak tudják, a kevésbé gyakorlottak kapizsgálják, de a kezdők és érdeklődők egyáltalán nem tudják, hogy ... Scrapbookozni NEM NEHÉZ! Nehéz akkor, ha nem érted a lényegét. Ha nem tudod kiemelni a saját életedből a szépet és a jót. Ha nem tudsz "aranyat mosni". De ha érted a lényegét, hogy az emlékeid megismételhetetlenek, ha tudod, a pillanatok elmúlnak és ha nem teszel ellene, akkor meg is kopnak. Ha ezt átérzed, akkor a lényeg már benned van! Akkor nem nehéz.
Amikor én kezdtem akkor még vadászni kellett az információkat. Iszonyú mennyiségű időt kellett ráfordítani arra, hogy építsem a saját scrapbook stílusomat és a tudásomat...
A Scrapfellow csapatáról tudni lehet, hogy nagyon jó barátok vagyunk! A legjobb csapat ahol valaha dolgoztam. De ezen kívül őszintén azt gondolom, hogy a legprofibb is. Rám lehet fogni, hogy elfogult vagyok... de nem vagyok! :) Van ez az 5 csodás nő, akiknek a munkái és tudása egyenként is lenyűgöző. Mind sok-sok éve gyűrjük már a scrapbookot. Ez pedig Óriási TUDÁSBÁZIST jelent.
Ezért ajánlom büszkén és teljes meggyőződéssel a Kezdő Scrapbook Online Tanfolyamunkat, amit ötünk teljes tudásával töltöttünk fel. Ez a válaszom a fenti reakciókra!

  
Te is tudsz ilyet! Mi itt vagyunk és segítünk! Rövid idő alatt, otthon, akár 5x gyorsabban és profibban megtanulod a scrapbookot, mint ha egyedül lennél.

Mindazt az időt, amit mi ráfordítottunk, Te ezzel a tanfolyammal lerövidítheted és az elméleti és technikai scrapbook tudást esszenciálisan kapod meg.
Ha most kezdeném, akkor ez lenne a legjobb döntés, amit soha nem bánnék meg. Persze én össze tudom vetni az elmúlt 9 évvel, amiről tudom, hogy milyen sok idő és milyen sok tanulás áll mögötte. Te kivárod a 9 évet és meggyőződsz róla? Vagy hiszel nekünk? :)






2 megjegyzés :

Ilus írta...

Jó pár éve scrapbookozom én is. Hogy profi lennék azt kétlem, de tudom mi tetszik, mit hogyan szeretnék látni és hogyan szeretném megvalósítani. Folyamatosan változik és fejlődik az évek és alkotások során a tudásunk vagy a tapasztalatunk gyarapszik, de szerintem az egyik lényeges dolog, hogy ne akarjunk mások lenni. Azt tegyük bele amik mi vagyunk, amit nekünk jelent. Ezt ti már sokszor szebben megfogalmaztátok. Kényszerből csinálni nem lehet...de ez nem lehet kényszer. A scrapbook egy életforma. Én innen nézem és szerintem NEM NEHÉZ! Aki ezt még nem tudja a tanfolyamotokkal biztosan rá fog jönni. ☺

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Igen, szerintem sem nehéz! :) Az időráfordítás valóban sok ha az ember lánya egyedül kell, hogy eligazodjon a scrapbookban. De pont ezért hoztuk létre ezt a tanfolyamot, hogy a kezdőknek ne kelljen évekkel kalkulálniuk. Minden ami a kezdéshez kell, ahhoz, hogy magabiztosan állhassanak a papírjaik felett. Ebbe a tanfolyamba beletettük. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social