24 július 2015

Csemete design 3.0



Megint szert tettem egy halom ötletre, amivel boldog pillanatokat szerezhetünk a csemetéinknek. Mindig is híve voltam az újrahasznosításnak, viszont annak is, hogy nem mindegy, hogy milyen projekt készül belőle. Sosem szerettem azokat a projekteket amik nem voltak ízlésesek. Szerintem fontos a vizuális nevelés is. Ezért most sok újrahasznosított, ugyanakkor dekoratív ötlettel jöttem. :)

1. Magazinból MIX arcok. Kivágjuk a magazinokból a szemeket, füleket, szájakat és új, mix arcokat készítünk belőlük.
2. Drót korona, a család királyának vagy királynőjének. A díszítése külön móka! De ha kész vagyunk akkor jön az igazi (szerep)játék. Uralkodjon és rendelkezzen egy napig. Vicces lesz, garantálom. Csak vedd elő a humorod.
3. Mindannyian tucatnyi alkotást szoktunk kapni a gyerekektől. Az egyik nap készítsünk büszkeség kiállítást belőlük a falon. Hihetetlenül hálásak lesznek a gyerekek érte. Ráadásul remek gyerekszoba dekoráció ♥︎ - Én megcsináltam az utolsó ovinapon és imádták ♥︎
4. Üres tusfürdős flakonokból, megmaradt műanyag eszközökből, kupakokból készíthetünk halakat.
5. Finom és kreatív nyaklánc. Készítsünk nasiból nyakláncot. Bár én elég szigorúnak számítok a nassolás terén, de ez akkor is jó mókának látszik. :P
6. Kartonból kétujjas bábokat tudunk kivágni, amivel bármilyen színdarabot eljátszhatunk
7. Készítünk papírzsebkendőből (vagy szalvétából) virágkoszorút. A bohém stílus úgyis divat.
8. Műanyag kanalakból és kupakokból cuki bogarakat készíthetünk.

Szép hétvégét, gurgulázós kacajokat kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social