14 augusztus 2015

Első ® pizsama parti

Nem emlékszem már, hogy mikor aludhattam először a barátnőmnél gyerekkoromban. Viszont arra emlékszem, hogy mennyire izgatott voltam mindegyik alkalommal, hiszen az "olyan máááás!" Milánál is eljött az első ottalvós este... A legjobb barátnőjénél aludhatott életében először. Tudni kell, hogy egyrészt Mila nagyon igényli a mi közelségünket, vagyis itthon se nagyon alszik külön. Valamint azt is érdemes még ide fűznöm, hogy szerintem nincs másik család akire rá mertem volna bízni őt. Kizárólag ők ♥︎ a Muskó family.  
Nem voltunk ám messze, hiszen mi pár utcával arrébb aludtunk, tehát nem állt fent az a veszély, hogy városokon át kell majd rohanni a gyerekért, mert engem akar! :) 



Orsi (az anyuka) készült nekik aszfaltkréta hajszínezéssel, körömfestéssel, hajcsavarással, arcpakolással, esthajnal csillag kívánsággal és természetesen éjszakába nyúló tánccal. Na meg fagyival! :)
 
Másnap a szokásos kérdéseimet feltettem Milának, amire ezek voltak a válaszok:

Mi volt a legjobb a pizsama partiba? 
Az, hogy kívántunk a csillagtól.
Mi volt a legrosszabb benne?
Az, hogy nagyon sokáig kellet bulizni és nagyon elfáradtam.

Az alábbi képek közvetlenül a pizsi partit követő napon készültek az erdő után. Két igazi csaj, akik imádják egymást. Öt percnél tovább nem tart egy vitájuk se. Akik mindig ott folytatják ahol abbahagyták. Akik rajonganak és önzetlenül szeretik a másikat ♥︎


... legjobb barátnők ...



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social