08 október 2015

Kiváló

Múlt héten bemutattam nektek a Játékkészítős kreatív könyvünket, amivel az előadásra készültünk. Így már rögtön tudjátok is, hogy az alábbi oldal nagy piros szemüvege mihez is köthető? Természetesen a Játékkészítőhöz. Ez a szemüveg annyira egyszerű, mégis sokatmondó és karakteres. Hogy még most is aktív szerepet tölt be a gyerekek játékaiban.

Miláról ez a képsorozat tavaly tavasszal készült és még mindig tartott a "rajongás". Sőt hozok majd még rajongói bejegyzéseket, jelmez témában is. ;) De most scrapbook oldalt készítettem ezekből a "hétköznapi" képekből. Hétköznapi, de mégsem... Nekem teljesen megszokott, hogy ilyen bolondos külsővel látom itthon a gyerekeket (pl. tegnap arra a képre értem haza este, hogy Medike a kanapén ül, halbak szájjal nézi a mesét, kék kezeslábas pizsamában, egy sárga úszószemüveggel a fején... Nem röhögtem. Áááá, dehogy. :D
Szeretem, hogy ilyen dilisek. Véleményem szerint ilyennek is kell lennie a gyerekkornak. Abszurd, de meglehetősen szórakoztató dolgokat kell művelni, amiben örömünket leljük. Olyan dolgokat kell csinálni a mindennapokban amin sokat nevetünk. Mert ha egy valamire emlékszik egy gyerek a gyerekkorából, akkor arra biztosan, hogy sokat nevetett, vagy nem?! Én minden nap azon vagyok, hogy sokat nevessenek... :)

Az oldalt a Scrapfellow Kit Klub (szeptemberi) csomagjából készítettem. Ha még több részletfotóra vagy kíváncsi, akkor kattints IDE  és nézd meg a Scrapfellow galériájában.





Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social