20 szeptember 2016

Ess, eső ess!

Az az igazság, hogy alapvetően nem szeretem az esőt. Ha nem egy meleg takaró alatt vagyok és nem egy hangulatos filmet nézek közben... Akkor semmi létjogosultsága nincsen nálam. Csak hát nagyon nem érdekli az esőt, hogy én örülök-e neki. Egyszerűen jön és van.

De mit is szoktak mondani? Ha citrommal kínálnak, csinálj limonádét! ;)

Pár hete, vettem egy új esernyőt, mert az előző tönkre ment. És direkt (igen, ilyen galád vagyok!) átlátszó esernyőt vettem, mert egy alkalommal belefutottam a neten, hogy milyen szuper képeket lehet velük készíteni. Arról nem is beszélve, hogy végre nem megyek majd mindennek neki az esernyővel a kezemben, mert látok alóla is! Szóval dupla profit!

Tegnap el is jött az első teszt ideje. A gyerekek nem akartak bejönni a kertből, mert olyan nagyon nem esett. Meg amúgy is gumicsizmában voltak, úgyhogy mit nekik eső?! Fogtam, és a kezükbe nyomtam az új esernyőmet, hogy akkor én is had élvezzem azt, amit amúgy soha: az esőt.
Ebből születtek ezek a képek. Ezek miatt bizony lehet szeretni az esőt is  ♥︎




Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social