14 november 2016

#mikorleszmárkarácsony ?

Gyerekként onnan tudtam, hogy közeledik a szülinapom, hogy suliba menet ropogott a deres fű a lábam alatt. Még most is furcsa érzés, ha arra gondolok, milyen izgatottságot váltott ki bennem, ahogy ropogott reggel a lábam alatt a fű.
Anyaként viszont, a november már nem a szülinapom eljövetelét jelenti. Ami azt illeti, évek óta előszeretettel feledkezem meg róla. A november számomra már a Karácsony közeledtét jelenti. - Bár idén a Szívek szállodája új évadát is, de ez nem reprezentatív! :) - Ilyentájt már bőven tervezem a karácsonyi teendőket. Dekorációkat. Listákat...stb.
Óriási karácsony rajongó vagyok, ezen nincs mit vitatkozni. A rajongásom pedig nem kevés dekorációs vacak felhalmozásában nyilvánult meg az évek során. Tavaly azonban megvilágosodtam és újra gondoltam a karácsonyi "díszítést". Egyrészt mert Steph nem kultiválja a karácsonyi "bizbaszokat". Másrészt pedig azért, mert élhetőbb, átláthatóbb, praktikusabb és hangulatosabb dekorációt eszeltem ki.


Egyenlőre nem mondok többe. Csak néhány párnát hoztam, amik valahogy már kivándoroltak a kanapéra... Ez meg hogy történhetett? ;) 




Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social