05 január 2012

Fészekrakási láz

Tegnap teljesen elkapott a fészekrakó láz. Emlékszem, Milával való várandóságom alatt is eljött ez az idő... Talán hormonálisan magyarázható. Egész nap azon törtem a fejem, hogy mit? mennyiből? hogyan? hol? változtatnék meg a lakásban, ahhoz, hogy még otthonosabbnak érezzem. Mondanom se kell talán, hogy bőven ráférne... Hogy csak ilyeneket említsek: ajtók nincsenek lefestve, küszöbök nincsenek betéve (látszik a beton! :)) ... Kismillió dolog hiányzik ahhoz, hogy elfogadható, otthonos állapotnak minősítsem.
Természetesen a gyerekszoba kérdése volt a legfőbb gócpont (mert hogy nincs!), de nem álltam meg gondolatban itt... :) Odáig jutottam, hogy már a tetőteret kezdtem fejben beépíteni. :D :D Persze erre zéró keret áll rendelkezésre, szóval elég mulatságos, hogy mik nem jutnak eszembe!!! :D :D

Élvezetes volt a dolog, mert már jó ideje gyűjtögetem a Pinterestemen a berendezésekkel kapcsolatos inspiráló képeket, ötleteket. Így elég volt csak átnézni és kiszűrni azokat az építő ötleteket, amikre módom is van itthon megcsinálni. Pl. párnákat varrni, hogy a pisiszagú kanapénknak, a szagán kívül is legyen karaktere. :D :D  Vagy képkereteket kitenni (fura módon kb. 4 kép van kint a lakásban...) ... Ilyesmik.


Ha esetleg Titeket is elkapna egy ilyen láz, akkor nézzetek körül, akár az én gyűjteményemben, akár csak a Pinterest ömlesztőhelyén. Jó elmerülni néha ezekben az építő gondolatokban... :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social