18 május 2016

Búcsúajándék az Óvónéninek



Eljött ez az idő is, amikor is az első "csemetém" kijárta az ovit. Egy új mérföldkő, amit magunk mögött hagyunk és egy új, amit elkezdünk.
Bár nem ebben az ovis csoportban kezdte Mila az óvodát, amiben most végzett. Azért így is három évet járt ide (nagy csoportból duplázott) és ennek, szerencsére a tizede is elég volt, hogy megkedveljük az óvónéniket és a dadust. Minden évben készítettünk egy kis képeslapot az év végén, önszorgalomból. De most természetesen, egy közös, impozánsabb búcsú ajándék járt nekik. Ahogy illik. Gondolkodtunk, és ez a virágos ötlet volt az ami végül mindenkinek tetszett. Olcsóbb, tartósabb és sokkal különlegesebb is, mint a vágott virág. :) A kivitelezését pedig én vállaltam magamra. Mutatom is, lépésről-lépésre:

Nem túl bonyolult. Inkább, időigényes az elkészítése. Viszont megéri a bíbelődést, mert nagyon szép lesz a végeredmény. :)

Hozzávalók: 
  • Színes kartonok
  • kaspó
  • tűzőhab/száraz oázis(virágosoknál, hobbi boltokban)
  • vékony fém drótok (én a kikk-ben vettem, de virágosoknál is lehet kapni)
  • fotók 
  • a tűzőhabra valami fedő réteg
  • körlyukasztó
  • olló
  • ragasztó


  • Színes kartonból virágformákat kell vágni (itt ügyeljünk, hogy a gyerekek fotóihoz megfelelő méretű virágokat vágjunk).
  • A gyerekek fotóit kör alakúra vágjuk és a virágokra ragasztjuk. 
  • A virágokat bármilyen ragasztós módszerrel (cellux, matrica...stb.) a drótra erősítjük. 
  • A kaspónkba vágjuk bele a száraz oázist, hogy bele tudjuk tűzni a virágokat. 
  • Az oázist el kell fedni valamilyen dekor anyaggal. Én egy száraz natúr (fogalmam sincs, hogy hívják) kócot használtam.
  • A virágok szirmait kicsit keltsük életre. Egy ceruza segítségével hajlítgassuk be egyenként.
  • Valamint a drótokat eltérő méretűre kell vágni, hogy ne fedjék a kaspóban egymást, hanem egy szép kerek csokrot alkossanak és minden csemete fotója látszódjon. 
Figyelem a leeső drót darabokat tegyük félre, mert ezek kellenek a levelekhez később!


  • Zöld papírokból (ez lehet sima origami papír is) mandula formákat vágunk. Teljesen szabálytalanul.
  • Valamilyen ragaszóval a közepébe erősítjük a kis drótot (én kétoldalú, erős ragasztócsíkot használtam)
  • Majd az ujjunkkal összecsippentjük, hogy egy szép levélformát adjon ki. Tetszés szerint tovább díszítjük a levelekkel a kaspót.


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social